Varför är Peter så glad?

Jo, därför att Renhållningen har fått högsta betyg i en nyligen genomförd kundenkät.
Vartannat år genomförs en enkät om vad våra kunder tycker om Renhållningen ur en rad olika aspekter. Enkäten bedömer närmare 50 renhållningsorganisationer runt om i landet inklusive alla i Hälsingland.

Söderhamn Nära fick högsta betyg i de viktigaste kategorierna, där kategorien ”Nöjdaste kund Svensk Avfallshantering” innefattar det sammanfattande omdömet för avfallshanteringen. Här tog vi hem förstaplatsen med 83,1 poäng på en 100-gradig skala. Vi hamnade även på första plats vad gäller nöjdhet med vår avfallshantering.

En riktigt hedrande förstaplats i undersökningen gällde bemötandet från Kundservice, där vi fick 78 poäng samtidigt som hälsingekommunerna fick nöja sig med ett medelbetyg på 73 poäng, men det är trots allt inte så dåligt med tanke på att medelbetyget för riket i stort blev blygsamma 65 poäng.

Vidare fick Långtå bästa samlade omdömet bland de som besökt Återvinningscentralen, med hela 97 av 100 poäng. Avslutningsvis fick vi högst betyg av alla i kategorin ”Samlat omdöme av leverantör”. 94 av 100 möjliga poäng placerade Renhållningen ensam i topp som leverantör av tjänster för avfallshantering.

Så inte undra på att Peter är glad!
Han och övriga på Renhållningen, men även Kundservice, har gjort ett fantastiskt jobb med att leverera en renhållningsservice i absoluta toppklass!

Kundservice

Ordinarie öppettider
Måndag-fredag 08.00-16.00
Lunchstängt 12.00-13.00

Besök oss gärna på
Stabbläggaregatan 11
826 37 Söderhamn

Till toppen